nedjelja, 26. kolovoza 2012.

Kako sam postala bloggerica

1,2,3... 1,2,3... Eto, i tako sam ja postala blogerica! 
Nikad ne reci nikad! 


Priznajem, dugo sam razmišljala. Nisam baš od onih što vole pisat eseje, a još manje od onih šta vole djelit svaku svoju misao, pokret, želju, san sa cijelim svijetom... Ne, to nikako nisam ja. 


Ali ovaj put sam to odlučila napraviti zbog puta na koji idem sama, zbog mame da se ne brine, zbog onih koji su htjeli ići s menom, ali nisu mogli, zbog onih koji će možda jednog dana krenuti istim putem, zbog onih koji su mi pomogli kod opremanja za ovaj put bilo riječima, djelima ili stvarima (Fala in), i zbog svih onih koji bi me htjeli pratiti, a nisu "prikačeni" na društvene mreže.... 

Ali onda opet i jednim dijelom zbog sebe... da vas imam uz sebe....


O ludo srce, ludi sni....




Hm... valjda ću biti u prilici ažurirat ove stranice.... s vrimena na vrime! :)

Nema komentara:

Objavi komentar