petak, 31. kolovoza 2012.

Kad srce kaže Camino...


http://www.youtube.com/watch?v=xLF3Fi1W6OY


Kad sam prvi put cula za Camino de Santiago, prije 13 godina, to sam odmah pozelila napravit. To mi je bio izazov, i obecala sam sebi da cu to jednog dana odradit.
Prije dvije godine pocela sam intezivno razmisljat o tom putu i kako tu svoju zelju pretvorit u stvarnost. Medutim, kad sam to ove godine odlucila napravit, to vise nije bila samo zelja... To je sad vec postala potreba. To vise nije bio samo izazov, to je postalo nesto puno osobnije, vrijednije.
Osjetila sam da sam "sazrila" za takav podhvat i da to mogu potpuno sama odraditi.
Bez ikakvih posebnih fizickih priprema, sa ruksakom tezine 9kg na ledjima najosnovnijih stvari, uputila sam se u Sant Jean Pied de Port. Idem od pocetka ili ne iden nikako! :)
A noge me vec bole i ramena zatezu od ruksaka... Uf! Neka mi Bog pomogne!

Sad sam u Pamploni. Cekam autobus za SJPP. Sutra pocinje avantura.

Sa Davidom iz Valencie, kojeg sam srela tu, a koji ima istu namjeru samo kracu rutu, prodjirala sam Pamplonom.











Nema komentara:

Objavi komentar