četvrtak, 20. rujna 2012.

Holy Woman

Danas su me zabavljali starci! :)

Nakon sto me umorilo prvih 17km, jer nije lako hodat po stazi gdje je kamen na kamenu, i jos pritom uzbrdo, dovukla sam se do Astroge. To je jedan od zadnjih vecih gradova na Caminu.
Kupila sam nektarinu i sjela na trg uz katedralu i episkopalnu palacu (djelo Gaudija). Skinula sam gojzerice da mi se noge odmore za ostatak puta, te promatrala ljude i gradevine.
Mora bit da sam se svidjela ulicnom pjevacu, jer je dosao do mene i zapjeva mi flamenco, i to pjesmu: La Peregrina. :)


Raspolozio me. Popricali smo malo i onda sam mu dala 10kn za uspomenu! To je njega raspolozilo!

Kad sam vec krenula dalje, na izlazu iz grada, jedan starac sa druge strane ceste mi je privukao paznju vicuci: Buen Camino! Viknula sam nazad: Gracias! Ali on je vec presao na moju stranu ceste i stao me ispitivati odakle sam, koliko vec putujem, odakle sam krenula. Kad sam mu odgovorila, pitao me jesam li krscanka. Rekla sam da jesam. A on ce veselo: "God Bless you! I'm the priest and you must be a holy, holy woman!" :) Bas me nasmijao! :)

Sad sam u Rabanal del Caminu. Sveukupno 37km danas. Umorna sam.
Sutra me ceka veliki dan. Penjem se na 1500m, do Cruz de Ferra ilitiga Zeljeznog Kriza. Pa se spustam opet nazad na 500m nadmorske visine. Melem za moja koljena!

Laku noc!











Nema komentara:

Objavi komentar