ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Sposobna za sve

Meni nekad uspiju neke stvari koje drugi i kad se trude ne uspiju napravit! :)
Ukratko, uspjela sam preskociti jedini gradic, odnosno selo, koje nisam htjela preskociti. Reliegos. Ma nema u tom gradu nista za vidit, osim jednog bara, gdje sam trebala ostaviti svoj potpis. Znat ce Oni Sta Su Bili Prije Mene. :)
Sasvim jednostavno mi je to uspjelo! Na raskrizju puteva, ja sam otisla desno. Instiktivno. :) Tako to ide kad setan napamet. :)
Zavrsila sam na alternativnom putu, preskocila sva sela, vidjela pusta polja nicega i u komadu prosla 28km kao od sale. Samo su ovaj put i moji zuljevi uspjeli dobiti zuljeve. A i uspjelo mi je nabit zulj na srednjem prstu desne ruke. Veselo! :) Sve mi se vise svida ovaj godisnji! :)
Ali, sve ide po planu! 35km iza mene. ;)
Sutra sam zato rano u Leonu pa cu malo gustat.



Nema komentara:

Objavi komentar